sábado, 12 de noviembre de 2011

De novo de volta...

Despois dunha longa ausencia motivada pola falta de tempo para adicarlle ao blog, estou aquí de novo con moitas cousas que contar, moitos modelos que retomar, e algúns cambios. O primeiro de todo é desculparse con todos vos por este paréntese, espero recuperar o ritmo de traballo para poder contarvos o que ando a facer e retomar os modelos e proxectos que quedaron gardados no caixón. Así e todo, estou de volta de novo.

Como é moito o que pasou durante este tempo, vou intentar racionar un pouco a información. Escribirei unhas cantas entradas independentes para contarvos  que tal foi a Google Geo users Summit de Barcelona, tamén vos falarei de algúns descubrimentos desafortunados ao meu regreso, dos cambios que decidín realizar na miña galería e dos modelos que teño entre máns, entre outras cousas.

Dito isto, so me queda poñerme mans á obra....

Alégrame estar de volta de novo :)

Saudos


Anxo