sábado, 12 de noviembre de 2011

Barcelona.

Retomando o blog, o primeiro que quero contarvos é a miña experiencia na Google Geo User Summit de Barcelona á que asistín convidado por Google os días 12, 13 e 14 de Outubro.




Foron sen dúbida uns días irrepetibles onde tiven a oportunidade de coñecer a modeladores de todo o mundo, intercambiar coñecementos e experiencias, nunha cidade incrible e nun ambiente de compañerismo que servíu para afianzar amizades e descubrir moitas novas. A xente de Google portouse moi ben con todos os asistentes, organizando perfectamente as conferencias e multitude de actividades que contribuiron ao bo ambiente que se viviu en todo momento mentres durou o congreso. 

A verdade é que podería contar mil anécdotas e historias sobre todo o que alí pasou, pero casi mellor recurrir ás imaxes, que poderán resumir mellor ca min todo isto. Aquí tedes un vídeo que resume a magnífica experiencia que puidemos disfrutar en Barcelona:




E como non, tamén hai multitude de fotografías das que escollín unhas poucas que máis ou menos ilustran e dan idea do que alí se viviu durante eses días:

Foto: PeterG

Aquí tedes unha de imaxes de tódolos participantes (Map Makers, Panoramio users, 3D Modelers e Google):


E aquí estamos os 3D modelers (ainda que faltaban algúns que non puideron asistir á sesión de fotos):


Teño que destacar tamén que este encontro deu pe a que por primeira vez puidésemos reunirnos todos os Corchopán Modelers nun mesmo sitio, e non so iso, xa que o encontro deu pe a novas incorporacións ao grupo.... :)

O mellor de todo, é que a cousa non quedou ahí. Durante a celebración do congreso organizouse entre os participantes un concurso para deseñar a insignia (badge) que designaría aos participantes do congreso na galería 3D e ao que nos presentamos con diferentes deseños algúns dos que alí estábamos. Feito isto, os deseños sometéronse a votación entre todos os asistentes, e moi en contra do que eu esperaba, o meu resultou elexido!, algo polo que teño que dar as grazas a todos aqueles que o escolleron.



Así que de agora en adiante todos os que participaron no congreso mostraran no seu perfil a insignia que deseñei, algo que xa podedes ver si o desexades e que me me fai sentir moi, moi agradecido.

Resumindo, foi unha experiencia incrible, teño moito que agradecer, a Google e a todos os que asistiron polo bo trato e os bos ratos que pasamos alí. So podo dicir que quixera repetir, e volver a reunirme con toda a magnífica xente que alí coñecín e entre a que xa teño moitos amigos. Así que espero que nos podamos ver outra vez no próximo encontro, e que sexa pronto! :)

Graciñas, Gracias, Gràcies, Eskerrik asko, Thank you, Grazie, Merci, ευχαριστίες, Dzięki, Danke, شكرا, хвала, takk, ... etc, etc... 

Saudos a todos!! ;)


Anxo



No hay comentarios: