miércoles, 27 de julio de 2011

WIP. A Catedral de Santiago



Tal e como vos comentaba onte, sigo traballando no modelo da Catedral de Santiago. Xa avancei pola zona do claustro e os museos coas texturas e o modelado, e tamén rematei o cimborrio, texturizado incluido. A fachada do Obradoiro está rematada completamente, salvo os retoques que podan vir máis adiante. Na imaxes que vedes, podedes apreciar o alcance do modelado e o nivel de detalle.


Xa teño asumido que o modelo para Google Earth vai ter que simplificarse, rebaixando sobre todo o número de polígonos, ainda que sigo mantendo a idea de dividilo en varias partes para conservar ao máximo o nivel de detalle. O que teño xa claro, é que o interior non o incluirei (en principio) na versión do modelo na Galería 3D. De tódolos xeitos completarei o modelo con este nivel e no momento de subilo efectuarei as adaptacións que sexan necesarias. Estou utilizando compoñentes en gran medida precisamente pensando en facilitar a edición máis adiante. 

Correxín un pouco as primeiras texturas que utilicei para a fachada do Obradoiro para harmonizar o conxunto e quitarlle un pouco ese ton "amarelo azufre" que tiñan os fungos que cubren a pedra na imaxe que utilizei. Para os Museos tiven que crear eu as texturas en Photoshop a base de varias fotografías, xa que non é facil conseguir imaxes da fachada completa polo estreito dalgúnha das ruas que rodean esa zona. Pero casi mellor deixovos as imaxes para que xulguedes vos mesmos.







Como extra vou deixar unhas cantas imaxes do interior e o Pórtico da Gloria, que como vos comentaba, non vou a incluir no modelo para Google Earth, pero que igualmente estou modelando:





E así están as cousas polo de agora, non me cansarei de repetir que ísto vai para largo, pero continuarei informando dos avances entre modelo e modelo.  

Saudos a todos! ;)


Anxo

No hay comentarios: