jueves, 5 de agosto de 2010

Preparando novos modelos

Ola a todo o mundo. Estou en plena tarefa de documentación para próximos modelos, agora que teño un pouquiño máis de tempo para modelar. Tamén estou metido noutro proxecto bastante máis grande e ambicioso do que falarei pronto. É unha cousa a longo prazo na que me embarquei e da que darei boa conta no seu momento, pode ser que incluso mereza un blog propio.... vouno pensar.

Espero ter pronto algo que ensinarvos, xa que polo de agora simplemente estou recopilando información e fotografías para os futuros traballos. Por certo, non quero deixar pasar a oportunidade para agradecer a xente como Romarintyp o seu magnífico traballo fotográfico que tantas veces o quitan a un de un apuro á hora de buscar unha textura. Que o recoñecemento sexa extensivo a todos aqueles aos que algunha vez pedin prestada unha foto para poder facer algún dos meus modelos.... Graciñas :). Que sería de nos sen Flickr, Panoramio ou Google Images.... 

En breve máis...


Saudos a todos!... ;)

No hay comentarios: