martes, 11 de enero de 2011

De volta...

Aquí estou de novo, despois dun pequeno parénetis navideño para pasar as festas cos meus e descansar un pouco. Volvo con moitas intencións e non demasiadas novidades, que me tomei o do descanso en toda a plenitude do significado,  xa que a miña producción reduciuse literalmente a "0", non coma outros que por sorte souberon rentabilizar o tempo moitísimo mellor ca min, e grazas a iso agora temos novos modelos na Galería 3D e máis motivación para continuar co traballo.

Únicamente traio unha pequena actualización na páxina de contacto, para que podades enviarme unha mensaxe cando querades, algunha pequena remodelación na páxina da galería (ainda que para isto teño plans para máis adiante) e moitos plans para novos modelos e para actualizar algún dos vellos, que xa vai tocando. 

Nova páxina de contacto

Polo de agora pouco máis, espero voltar pronto con novidades agora que xa me vou meter en faena de novo.

Graciñas  por seguír ahí e espero que o novo ano comezase ben para todos.


Saudos ;)


No hay comentarios: